W jaki sposób technologia Xerox® ConnectKey® zmienia drukarkę w inteligentnego asystenta miejsca pracy?

Środowisko miejsca pracy stale się rozwija. Technologie i procesy, które były powszechne piec lub dziesięć lat temu są obecnie uznawane za przestarzale i nieaktualne. Oprócz tego, coraz więcej osób z pokolenia Y wchodzi na rynek pracy.Pokolenie Y to pierwsze pokolenie cyfrowego społeczeństwa. Są przyzwyczajenia do mobilności, stałego bycia w gotowości i kontakcie z innymi. Oczekują, ze wszystkie procesy będą proste i sprawne. Jeśli firma chce być konkurencyjna, musi wykorzystywać nowe, zaawansowane technologie.

Nowe, nieoczekiwane sposoby na większą produktywność

Technologia Xerox® ConnectKey® to nasza odpowiedź na stale zmieniające się środowisko biurowe. To dzisiejszy inteligentny asystent miejsca pracy, który nie tylko kopiuje, skanuje, faksuje lub drukuje, lecz także tłumaczy, udostępnia i tworzy elektroniczne wersje dokumentów po kilku dotknięciach ekranu.

Technologia ConnectKey robi to wszystko dzięki łączności z chmurą. Pożegnaj się z rozproszonymi informacjami, rozproszonymi procesami, odizolowanymi urządzeniami peryferyjnymi i nieujednoliconym wsparciem.